logo

 

De specialist in Artrose

medisch specialisten - fysiotherapeuten - ergotherapeuten - diëtisten - podologen - lifestyle coaches

 Voorwaarden:

  • U kunt binnen enkele weken al bij ons terecht voor uw eerste afspraak. We hanteren slechts een korte wachtlijst.
  • Indien u de eerste keer bij het Artrose Instituut in de praktijk onder behandeling komt, dient u zich te kunnen legitimeren.
  • Indien de medisch specialist tijdens de intake vaststelt dat er geen indicatie is voor een behandeling bij het Artrose Instituut, wordt u (terug) verwezen naar uw huisarts.
  • Indien het voor het behandelproces noodzakelijk is, kan de arts van het Artrose Instituut (na toestemming van u) aanvullende informatie opvragen bij uw huisarts.
  • De eerste afspraak gebruikt de medisch specialist om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van uw klachten. Dit gebeurt door middel van het stellen van vragen en een lichamelijk onderzoek. Hierna stelt de arts samen met u een behandelplan op.
  • De privacy van uw gegevens wordt gewaarborgd volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
  • Er wordt gehandeld conform de Wet op de Geneeskundige Behandelovereenkomst (WGBO).


Betalingsvoorwaarden:

  • De declaraties van het Artrose Instituut worden rechtstreeks aan uw zorgverzekeraar gestuurd.
  • Indien blijkt dat u niet of onvoldoende verzekerd bent voor de behandelingen, worden de nota’s naar u toegestuurd.


 Verhindering:

  • Indien u 24 uur van te voren uw afspraak afzegt, wordt de gereserveerde tijd niet in rekening gebracht. Indien u niet tijdig afzegt, wordt de gereserveerde tijd bij u in rekening gebracht. Via ons emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag uw afspraak annuleren.


 Klachtenregeling:

  • Wanneer u niet tevreden bent over het Artrose Instituut of over een van de medewerkers, kunt u uw ongenoegen uiten of een klacht indienen. U kunt dit direct met de betrokken zorgverlener  bespreken of u kunt de vestigingsmanager hierover aanspreken. Wanneer u volgens de officiële weg een klacht in wilt dienen, gaat dit volgens de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector.


WKKGZ en WGBO

Hulp bij uitvoering Wkkgz

Wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst (WGBO)

­